Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een artikel retourneren als ik niet tevreden ben of twijfels heb?

Bent u niet tevreden met uw aankoop of twijfelt u? Dan kunt u het artikel binnen 30 dagen retourneren. Neem contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, betalen we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Wat moet ik doen als ik per ongeluk een verkeerd afleveradres heb opgegeven?

Als u een fout afleveradres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We streven ernaar bestellingen snel te verwerken en te verzenden, dus er is slechts een beperkte tijd om het adres te corrigeren.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Wij verwerken uw bestelling dezelfde dag als u op een werkdag vóór 23:00 uur bestelt. De standaard levertijd bedraagt 6 tot 10 werkdagen, omdat de meeste producten rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen via onze Track & Trace-service. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een link waarmee u de actuele status van uw levering kunt bekijken. Houd er rekening mee dat de Track & Trace-status mogelijk niet direct zichtbaar is.

Welke verzendkosten worden er in rekening gebracht voor mijn bestelling?

Bij Voet Support rekenen we geen verzendkosten. Uw bestelling wordt gratis verzonden, ongeacht het bedrag of de bestemming.